Har du spørgsmål?

Har du brug for input til dit projekt eller spørgsmål om vores produkter, så er vi klar – uanset om det er stort eller småt.

Kontakt os

Service og reklamation

Med udsigt til god reklamationsbehandling

Outrup står altid 100 % inde for de vinduer og døre, vi leverer. Skulle det alligevel ske, at elementerne, du modtager, ikke er fejlfrie, står vi altid klar til at hjælpe.

Kontakt din håndværker som indberetter reklamationen.

Alternativt kan du udfylde denne reklamationsskema efter gennemlæsning af garantibetingelserne. Vedhæft altid billede dokumentation. Du (brugeren) bliver kontaktet indenfor 3 dage med henblik på den efterfølgende udbedring.

Vigtigt: For at opretholde reklamationsretten må elementer med fejl ikke monteres uden forudgående aftale med vores serviceafdeling. Transportskader skal indberettes senest dagen efter modtagelsen.

Felter markeret med * skal udfyldes.

Dine oplysninger bruges til at oprette en reklamationssag og kontakte dig efterfølgende. Hvis du vil læse mere om hvordan vi gemmer dine oplysninger kan du finde informationerne på www.outrup.dk/cookies-og-gdpr

 

Ordreoplysninger - 1 af 4